poniedziałek, 18 stycznia 2016

Moje przeprawy z tacą...



Miałam ja sobie bambusową tacę :)



I zachciało mi się ją zmienić :)



Przed zmianami wyglądała tak, jak na zdjęciu powyżej.



Pomalowałam ją na biało, naniosłam za pomocą szablonu i szarej farby wzór i...
schowałam ją na półkę :(
Bo efekt mnie nie zadowalał, a nie miałam pomysłu, co z tym dalej zrobić. 
Według mnie wzór był mało subtelny, wręcz agresywny. 
Przeszkadzało mi to.



Taca odleżała swoje, nabrała mocy urzędowej :)
Postanowiłam przygasić wzór nanosząc na niego kolejne ornamenty, 
ale już jaśniejszą popielatą farbą.
Powyżej efekty moich prób.
To dalej nie było to, więc dodawałam wzorów i dodawałam
(już Wam oszczędzę widoku tych prób).
Aż w końcu powiedziałam "dość". 
To zupełnie nie było to, o co mi chodziło. 
Chaos, bajzel, masakra!



Zaczynam od nowa. 
Postanowiłam zamalować tacę na biało i jeszcze raz przystąpić do prac.



A tu okazało się, że w domu jest tylko resztka białej farby, 
na dodatek bardzo zgęstniała.
Zaczęłam ją rozcieńczać, no i rozcieńczyła się za bardzo.
Trudno, pomalowałam taką rozwodnioną. 
Najwyżej naniosę kilka warstw - pomyślałam.
Tymczasem po pierwszej warstwie wzory naniesione wcześniej 
przytłumiły się, przygasły, 
a jednocześnie lekko prześwitywały przez transparentną farbę.



I to było to!
Zupełnie przypadkiem, popełniając błędy, osiągnęłam efekt, jakiego oczekiwałam :)
Wniosek z tego - nie należy się zniechęcać, gdy coś nie wychodzi, 
tylko próbować, próbować, próbować!

Elli






10 komentarzy:

  1. Zmiana na plus, biały zawsze się wybroni. Swoją drogą, świetnie że człowiek wymyślił farbę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham farbę za to, że dzięki niej wiele przedmiotów unika śmietnika :)

      Usuń
  2. Bo przez przypadek wyszedł Ci wzór strukturalny, jakby lekko wytłoczony.Niezamierzone ale to jest to;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo przez przypadek wyszedł Ci wzór strukturalny, jakby lekko wytłoczony.Niezamierzone ale to jest to;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest lekko wypukły - to też nie zamierzony efekt :)

      Usuń
  4. Całe życie będziemy czegoś próbować ja tam nie narzekam jak sie uda to sie uda a jak nie to spróbuję jeszcze raz ;)
    Pozdrawiam !
    martaimama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mamaa ma podobne - tzn te bązowe - nie podobają mi się za to te białe mają szyk i klasę :) teraz jest pięnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję przemalować mamie te tace :) Ciekawe, czy byłaby zadowolona...

      Usuń
  6. Byłaś wytrwała i w konsekwencji wyszło coś bardzo oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń