poniedziałek, 25 stycznia 2016

Narzuta



Wreszcie ją skończyłam. Robiłam ją przez cały tamten rok. 
Oczywiście nie cały czas, bo to nie sposób.
Zrobiłam 90 kwadratów białych, czarnych i w różnych odcieniach szarości. 
Wiecie, że lubię patchworki, pokazywałam ich kilka:
żółty TU i TU.
Także ścianę w przedpokoju zrobiłam PATCHWORKOWĄ.

Ten monochromatyczny podoba mi się najbardziej. 
No i jest wielki - 2m x 1,80m.
I zastanawiam się, czy go nie przedłużyć do 2,10m.
Ten, kto takie rzeczy robi, wie, ile to pracy :)
Dlatego chwalę się dzisiaj na całego i zamieszczam sporo zdjęć:













Narzuta ta powstała z myślą o przykryciu łózka.
Ale gdzie, tego jeszcze nie wiem :)
Na pewno będą różne przymiarki.

Elli

Dodam jeszcze, że narzuta jest wykonana w 100% włóczki bawełnianej 
pozyskanej z recyklingu.


12 komentarzy:

  1. Piękna ta narzuta.. Idealnie odnalazla się na tej kanapie :)
    Eh, szkoda, że ja nie posiadam takich zdolności :)
    Miłego dnia
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie jest trudna do zrobienia - robi się proste kwadraty, a potem je zszywa. Problem jest ich duża ilość, no i potem to zszyć... Ale efekt wynagradza te trudy :)

      Usuń
  2. Piękna, idealne kolory, nigdy się nie opatrzy i wszystkie poduch będą na niej świetnie wyglądały. Brawo i podziwiam pracowitość.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to mi chodziło - żeby pasowała do wszystkiego :)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Przepiękna!!! Nie mogę sie napatrzeć :) gratuluję talentu!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna narzuta! I jak dokładnie wykonana! Piękna! Gratuluję cierpliwości i wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było niezłe ćwiczenie charakteru. Ale przy takiej robótce można się też odprężyć. I przemyśleć pewne sprawy :)

      Usuń
  5. o jaaaaaa cudna jest Ja uwielbiam na drutach robić le juz wieki nie miałam czasu i haftować lubię ale teraz mam w ręku szydełko ;-) tym razem dywan dywanik chodniczek
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywanik pewnie będzie cudny - nie ma wątpliwości :)

      Usuń
  6. Piękna, doceniam te godziny dziergania : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się taka narzuta, jest piękna.

    OdpowiedzUsuń