poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Gastro mnie chwyciło



Z wczorajszego obiadu zostało trochę pieczonych udek kurczaka.
Oddzieliłam mięso od kości 
i jakoś tak na stole zebrało mi się trochę różnych produktów :)
Na tyle apetycznych, że zachciało mi się nie tylko dobrego jedzonka, 
ale i fotografowania :)







Co z takich składników można stworzyć?
A chociażby to:


Nakładamy na talerz to, co akurat mamy w kuchni.
Bardziej pasowałyby pomidorki koktajlowe, ale ich nie miałam, 
a pokrojony pomidor smakuje podobnie.
Nie lubię oliwek (zostawiłam je dla męża), za to dodałam trochę winogron.


Czy u Was też jest takie piękne słońce od rana?
W taki dzień aż chce się działać, więc dzisiaj już sporo zrobiłam.
I o tym już wkrótce na blogu.
Smacznego i słonecznego dnia Wam życzę :)

Elli



9 komentarzy:

  1. Sałatki, to jest to, czym się odżywiam w pracy. Twoja wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczie to wygląda :-) u nas na pomorzu wieje :( a tak już mnie korci wyskoczyć do ogrodu:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc życzę Ci spokojniejszej pogody i udanych prac ogrodowych :)

      Usuń
  3. A ja lubię takie sałatki :) Można się nimi najeść i są mega zdrowe :):)
    U mnie pochmurno dziś niestety... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. O mniammniam.. ale mi smaka narobiłaś. Lecę do swojej lodówki czarować:)

    OdpowiedzUsuń