piątek, 22 kwietnia 2016

Poszewka granatowa




Dawno, dawno nie pokazywałam na blogu poszewek na poduszki.
Co wcale nie znaczy, że takowe nie powstają.
Po prostu jest tyle innych tematów, którymi chcę się z Wami podzielić,
że temat poduszkowy po prostu czeka w kolejce.
Ale podusia, którą dzisiaj prezentuję jest wyjątkowo udana...






.... no i pasuje do "niebieskiego pokoju", który już dobrze znacie :)
Urzekła mnie gra kolorów użytych w płatkach kwiatowych,
do tego tło w kolorze naturalnego lnu. 
Żeby nie zaburzyć tej harmonii na tył dałam gładki naturalny len,
a na brzegach granatową lamówkę.
Bardzo jestem zadowolona z efektu :)
A jak Wam się podoba?

Elli



9 komentarzy:

  1. Piękna. Materiał ładny, splot i wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i to połączenie kolorów - takie nieoczywiste... :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wypustka robi robotę - nadaje wyrazu i podbija kolory :)

      Usuń
  3. Kolory są świetnie dopasowane :) Po prostu ideał wśród poszewek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ideał? Jest bardzo ładna, ale nie spodziewałam się aż takiego komplementu :)

      Usuń
  4. Motyw na poszewce PRZECUDNY!!!!!!!!! Poszewka wygląda prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, nie spodziewałam się aż tylu miłych słów pod adresem tej poszewki.
      Chociaż wiem, że jest bardzo ładna :)

      Usuń
  5. Urocze poduszki :) Przypadły nam do gustu

    http://meblearkadius.pl/

    OdpowiedzUsuń