poniedziałek, 4 kwietnia 2016

"Choroby druciakowej" ciąg dalszy



Wspominałam niedawno o moim upodobaniu do koszy drucianych, 
szczególnie tych w kolorze czarnym.
Moja "choroba" mi nie przechodzi, wręcz przeciwnie 
- ponieważ stwierdziłam, 
że to właśnie kolor czarny dodaje wszelkim druciakom wdzięku -
maluję wokół co się da. 
W myśl mojej zasady, żeby ze starego zrobić nowe.
Tak się stało z suszarką do naczyń. Miałam kupić nową, czarną.
I nagle olśnienie - zanim wyrzucę starą, przemaluję i zobaczę.
Moim zdaniem wyszło bardzo dobrze :)



Więc pomalowałam jeszcze stojak na ręczniki :)


I jeszcze podstawek pod garnki :)


Idąc za ciosem, pod farbę trafił stelaż na świeczki: 


I jeszcze taki:


No i moje odkrycie, znalezione w Oazie w szafce pod zlewem:


Ten koszyk miał wisieć w tej szafce 
i porządkować wszelkie płyny do mycia naczyń, udrażniania rur itp.
Pomalowany na czarno świetnie wygląda w roli kwietnika,
a także zielnika:





A może lepiej sprawdzi się na relingu?
Tylko reling też trzeba przemalować na czarno (ha, ha).





A to mój ostatni nabytek - koszyk z Jyska kupiony na przecenie za 15 zł:



Ten koszyk wcale nie jest czarny (jak mi się początkowo wydawało), lecz brązowy.
Przymierzam go z różnymi rzeczami i zastanawiam się....
Malować? :)))

Elli



15 komentarzy:

  1. Super : ) Odpowiadam na ostatnie pytanie malować :) Jaką farbą odnawiasz te metalowe cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ażurowe rzeczy najlepiej malować sprayami. Używam czarnego matowego :)

      Usuń
  2. Koszyki są piękne :) Najfajniej wyszedł Ci koszyk na naczynia. Zresztą takie dodatki są wyjątkowe i ciekawe np jak ten koszyk na parapecie na kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, powtarzam to na blogu w kółko, ale za każdym razem, gdy coś pomaluję, nie mogę się nadziwić, że zmiana koloru tak może odmienić :)

      Usuń
    2. Hahahah my czarodziejki :-D

      Usuń
  3. Niesamowity pomysł. Wspaniale wyglądają Twoje czarne druciaki. Suszarka nabrała elegancji. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie jest zwykłą tanią suszarką, prawda? :)

      Usuń
  4. Druciakom w "czarnym do twarzy" :) Świetnie to wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak czarny jest uniwersalny. Zauważam u siebie, że też o dziwo mam tych czarnych rzeczy coraz więcej. Ale to taka doskonała baza do innych kolorów. Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na równi z czarnym używam białego. Te dwa kolory farb w różnej postaci (farby do drewna, farby w sprayu) są zawsze u mnie w domu :)

      Usuń