czwartek, 25 sierpnia 2016

Nowinki w łazience



Moja seria postów o łazience odnowionej za pomocą farb do malowania kafli
cieszy się niesłabnącym powodzeniem. 
Bardzo mnie to cieszy, bo wiem, 
że nie wszyscy (z różnych powodów) mogą sobie pozwolić na remont kapitalny łazienki, 
a diametralna zmiana łazienki za pomocą farby jest w tej sytuacji dobrym wyjściem.
Kto jeszcze nie widział, tego zapraszam:

Podczas metamorfozy nie wymieniłam baterii umywalkowej.
Z prozaicznych powodów - zakup w miarę ładnej i niedrogiej baterii ściennej nie jest prosty.
Aż w końcu trafiłam! 
Jest! 
Biała! Śliczna!





W Kik-u zakupiłam nowe ręczniki - białe w czarne wzory. 
Nie mogło być inaczej!







Przyznam się, że za każdym razem, 
gdy wchodzę do tej odnowionej łazienki - mam wielkiego rogala na buzi.
Tak niewiele trzeba było, żeby to wnętrze odmienić :)

Pozdrawiam!

Elli








12 komentarzy:

  1. Ela-moja łazienka którą zaaranżowałaś od A do Z trzyma się nieżle do dziś,minęło już chyba 7 lat-jest w błękitnej tonacji-pamiętasz - i też bardzo śłiczna :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca od A do Z, bo przecież podczas realizacji sama dokonałaś kilku zmian bez konsultacji ze mną, więc nie do końca się pod tym projektem podpisuję :)
      Ale proponuję Ci przemalować kibelek (bo odstaje od łazienki) - metamorfoza bezbolesna, szybka i tania. Jak widzisz na blogu, można malować kafle :)

      Usuń
  2. Biała bateria jest naaaaaj :)
    A u mnie otworzyli KIKa niedaleko, jaka jestem szczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie - będziesz mogła sobie szare gąbki do kuchni sama nabywać :)

      Usuń
  3. Ja mam takie same baterie w łazience - przy umywalce i w kabinie - to było moje marzenie - biała bateria :) Prezentuje się kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę obawiam się o jej trwałość, ale póki co - jest śliczna :)

      Usuń
  4. Pięknie, rogal jak najbardziej uzasadniony :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie w tej Twojej łazience.
    Mam pytanie. Jak sprawdza się na co dzień taka szklana umywalka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak każda inna - jeśli coś się nachlapie (mydło, pasta do zębów), to na bieżąco przecieram, żeby nie zaschło i jest ok. A co kilka dni myję ją tak jak inne sprzęty w łazience. Nie wymaga jakichś specjalnych zabiegów.

      Usuń
  6. Bateria bardzo ładna ale... Jaka masz piękna umywalkę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę umywalkę akurat mój mąż wybierał. I o dziwo kierował się najbardziej ceną - była najtańsza. Uwierzysz? :)

      Usuń