poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Lampa ze stojaka




Dzisiaj obiecana w poprzednim poście kolejna zdobycz altankowa.
W poście sprzed dwóch miesięcy (TUTAJ) pokazywałam Wam stojak do urządzeń geodezyjnych.
I chociaż mój tato bardzo protestował: że to się nie nadaje do mieszkania, 
że ma ostre końce nóg i będzie rysować podłogi, 
że to pasuje tylko do ogrodu, nigdzie więcej 
- w końcu uległ i przerobił ten nieszczęsny stojak w zakresie elektryki.


PRZED

PO
Ja dodałam trochę farby szaro-beżowej oraz czarnej 
i wyszła z tego taka oto lampa.



PRZED

PO
Abażur znowu tymczasowy - taki, jaki akurat miałam w Oazie.
Pora wybrać się na zakupy, bo już dwa abażury są mi potrzebne :)
A do tej lampy myślę, że będzie pasował wysoki, czarny.


PRZED

PO

PO

Końcówki nóg okazały się wcale nie takie ostre - nie rysują podłogi.

Przypomniała mi się lampa stojąca z mojego rodzinnego domu, którą zrobił nikt inny, tylko właśnie mój tato. Od A do Z, w czasach komunizmu, z niczego. Pamiętam, że miała dwa blaciki: większy i mniejszy oraz z boku koszyk-kieszeń na gazety i mieszkała w naszym domu dosyć długo. Gdy byłam nastolatką, przerobiłam jej abażur - zrobiłam wg starej formy z brystolu i pomalowałam na kolory pasujące do pokoju. 
Lampy już dawno nie ma, ale zmysł do przeróbek po kimś mi pozostał :)))

Pozdrawiam
Elli




16 komentarzy:

  1. Jeśli miałabym taki statyw, to z pewnością pomyślałabym o lampie. Dobrze, że nie dałaś się zniechęcić, bo wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie. Czarowna lampa! :) u mnie mama majsterkowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, jakiś czas mnie tu nie było, a u Ciebie dzieje się, dzieje. Jak Ty to robisz, że nie brakuje Ci pomysłów?
    Pozdrawiam - Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów owszem nie brakuje mi, narzekam jedynie na brak czasu i czasem sił.
      Fajnie, że znowu zajrzałaś :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Niespotykany design :)
    A przy okazji - cudna tapeta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tapeta cudna i w cudnej cenie (10 zł za rolkę).
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ale co? Dobór kolorów? Sposób przerobienia? Czy też sam pomysł przekształcenia statywu w lampę? :)

      Usuń
  6. Cudnie - tata na pewno nie wiedział jaką świetną lampę z tego nie zapodasz! Świetnie Ci to wyszło -ważne mieć wizję! TY JA MASZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ci bardzo :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń