poniedziałek, 23 marca 2015

Dekoracje świąteczne - przymiarka druga


Jednak się skusiłam :) Wspominałam Wam wcześniej o dekoracjach w sklepie Dajar. 
Chodziły mi te ozdoby po głowie, głównie przez swoją stonowaną kolorystykę i proste formy. 
Zdecydowałam się na kurkę:







i zająca, który idealnie zmieścił się pod kloszem:



Z zakamarków wygrzebałam jeszcze jajka, które zrobiłam w zeszłym roku:






Przed świętami dodam jeszcze do tych dekoracji zieleń i kwiaty. 
I myślę, że to wystarczy. No i oczywiście pora zasiać rzeżuchę :)
Pogoda w tym tygodniu ma być ładna, więc pora zabrać się za porządki przedświąteczne - okna wołają pierwsze!
Pozdrawiam - Elli


6 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się drugi pomysł, ten klosz z zającem :)
    Miłego dnia!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że każda zabiera się już za te nieszczęsne okna ;)

    Pozdrawiam ciepło i przyjemnego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj właśnie się za nie wzięłam. Pogoda na szczęście sprzyjała. Zostało mi jeszcze jedno na jutro. Teraz zupełnie inaczej patrzy się na słońce przez czyste szyby :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajny blog, będę zaglądać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń