poniedziałek, 2 marca 2015

Koronkowe pisanki


Ten pomysł chodził już za mną od jakiegoś czasu - tegoroczne jaja chciałam ozdobić koronką:



I jak nawiedzona, oczywiście pomalowałam je na kolor szary:





Są inne niż tradycyjne pisanki. Jeśli komuś się podobają i chciałby takie mieć, 
to kilka sztuk wrzucam do SKLEPIKU, a właściwie do Q-FERKA (klik), 
bo tak od jakiegoś czasu nazwałam to miejsce. 
Coś mnie naszło na personalizowanie - a to "Oaza", a to "Q-ferek"... 
Ciekawe, co jeszcze przyjdzie mi do głowy :)

Święta już za pięć tygodni. I chociaż według Kościoła są ważniejsze od Świąt Bożego Narodzenia, to nie budzą tylu emocji, nie stwarzają takiej euforii przygotowań, dekorowania, planowania. Nie mają tej magii. A może tylko ja tak czuję...

Pozdrawiam - Elli




2 komentarze:

  1. Bo przed tymi świętami jest 40 dni postu. A komu na głodnego chce się kombinować?
    Fajne ta jajka. Takie inne.
    Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A mnie jakaś słabość dopadła... I robić mi się nic nie chce... Byle do wiosny!
      Pozdrawiam!

      Usuń