poniedziałek, 16 marca 2015

Mała przymiarka do świąt


Zrobiłam dzisiaj przegląd dekoracji wielkanocnych, żeby zdecydować, 
co zastosuję w tym roku, co trzeba dorobić, a co ewentualnie dokupić. 
Trafiłam niedawno przypadkiem na sklep Dajar, w którym było całe mnóstwo ceramicznych 
zająców, kurek, jaj, koszyczków itp. Wszystko proste w formie, w kolorach białym i szarym. Cudne! 
Ceny również przystępne. Polecam! Na pewno tam wrócę i na coś się zdecyduję :)



Pewnie w tej kolorystyce będzie mój świąteczny stół: 
dużo bieli, trochę koloru popielatego i naturalnego brązu. 
Koloru dodam jedynie kwiatami.
To moja przymiarka:





Do tego z pewnością dojdą wianki wiklinowe (może jako gniazdka), 
strukturalne białe jaja i szare jajka z kamienia. 
Co nieco trzeba jeszcze pomalować :)

Pozdrawiam - Elli


4 komentarze:

  1. Każdy chyba takie przymiarki robi ;-)...ja też ale ja zwykle nie przesadzam z dekoracjami ;-). Buziaki Elu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam Twoje przymiarki :) Umiar i elegancja!
      Te święta zresztą takie są skromniejsze w dekoracjach. Nie to, co Boże Narodzenie - pełne błyskotek i bogactwa :)
      I tu, i tu - każdy może się wpisać w swój styl. Lub go poszukiwać.
      Pozdrowienia cieplutkie!

      Usuń
  2. Oj i ja muszę przemyśleć swoje dekoracje :). Bardzo podobają mi się Twoje propozycje!
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to dopiero pierwsze przymiarki :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń