czwartek, 2 kwietnia 2015

Powoli tworzę nastrój

Świąteczny oczywiście :)
Powoli, bo zielone gałązki, trawkę i świeże kwiaty dołożę dopiero w sobotę. 
A stół zastawię i udekoruję w niedzielę rano 
(niestety warunki lokalowe nie pozwalają na to, żeby przygotować stół dzień wcześniej, 
tak jak radzą "perfekcyjne panie domu"). 
U nas nie będzie perfekcyjnie, ale za to (mam nadzieję), będzie świątecznie, ciepło i sympatycznie :)
Dzisiaj pomalowałam gałązki na biało (przypominają mi pobielone na wiosnę drzewka) 
i powiesiłam na nich delikatne jajeczka:







 
Jeszcze przykicały do mnie kolejne dwa zające:


Jutro ostatnie zakupy, pieczenie mięsa, barwienie jaj. 
A w sobotę już tylko sałatki i dania zimne.
Powolutku i bez stresu :) Żeby chociaż słońca nie zabrakło. 
Wysokiej temperatury już nie wymagam :)

Wszystkim, którzy tu zaglądają życzę takich właśnie Świąt: 
słonecznych, spokojnych i bezstresowych!
Elli





7 komentarzy:

  1. Jaśniutko, uroczo! Najlepszego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i ciepłych Świąt - bez względu na temperaturę za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dzisiaj piękne słońce za oknem. I chociaż jest zimno, to życzę Ci na Święta takiego właśnie słońca!

      Usuń
  3. Piękne dekoracje! Spokojnych i radosnych świąt :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie również - wszystkiego dobrego!

      Usuń
  4. Dziękuję za życzenia. Dekoracje piękne stworzyłaś. Życzę głębokiego przeżycia liturgii Wielkosobotniej i radosnego spotkania z rodziną przy stole. : )

    OdpowiedzUsuń