poniedziałek, 27 lipca 2015

Butelki na napoje


Uśmiechnęłam się, gdy zobaczyłam w TK Maxx takie oto pudełko:


A że cena była do zaakceptowania, nie zastanawiałam się zbyt długo nad zakupem.
W domu okazało się, że pudełko zawiera nie tylko piękne buteleczki, 
ale także kolorowe słomki i drewnianą tackę ze "skórzanymi" uchwytami.




Po przyjrzeniu się buteleczce, dostrzegłam na niej krowę i wtedy mój wzrok padł na:


Tak, na karton mleka :) Już wiecie, co zrobiłam? 
Pomalowałam butelkę w czarne łaty:




Kolejna moja myśl: czy tacka pasuje do słoiczków po jogurtach? Pasuje :) 
Będę mogła podawać desery, np. panna cottę.



Jeszcze się zastanawiam, czy nie pomalować tackę na biało 
(och, te moje zapędy do malowania...). 
Ale to może kiedyś. Na razie podoba mi się taka, jaka jest :)

Pozdrawiam serdecznie - Elli




6 komentarzy:

  1. hehe Ty zawsze coś ciekawego wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zakup.
    Podoba mi się :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakup W TKM nigdy nie wiesz co się trafi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I trzeba od razu podejmować decyzję, bo drugi raz taka okazja może się nie zdarzyć :)

      Usuń