piątek, 3 lipca 2015

Zanim wyrzucisz...



Niewiele brakowało, a tego zestawu by nie było:



Sukienka - śliczna, kolorowa, bawełniana, 
ale po praniu trochę się skurczyła i talia powędrowała w górę.
Takie rzeczy mnie denerwują i mając dyskomfort nie chodziłabym już w niej. Ale....
Wymyśliłam wstawki ze starej bluzki. 
Stan został w ten sposób przedłużony i talia wróciła na swoje miejsce :)




Klapki - zerwał się pasek i już miałam je wyrzucić, ale uświadomiłam sobie, że mają fajną, bo wyprofilowaną podeszwę. Wygodną i przede wszystkim naturalną (korek), więc na lato idealną.



Znalazłam w szafie stary skórzany pasek. 
Reszty dokonał szewc - usunął stare, plastikowe paski, 
a w to miejsce wstawił identyczne, tylko już skórzane :)



Do tego zrobiłam rzemykową bransoletkę i zestaw na lato gotowy :)



Podobno rzeczy, których nie nosiliśmy przez dwa lata, należy wyrzucać. 
Jest w tym trochę racji, ale może jednak przed wyrzuceniem warto zastanowić się, 
czy może jednak da się je w jakiś sposób wykorzystać, dać im drugie życie :)


Elli


PS.
Gdy przygotowywałam pierwsze zdjęcie, ułożyłam wszystko na kocu, okazało się, że bateria w aparacie wyładowała się.  Zostawiłam więc wszystko, baterię włożyłam do ładowarki i poszłam do sklepu.
Po powrocie uśmiałam się, bo mój kot Bonifacy dołożył do zestawu swoją myszkę :)

6 komentarzy:

  1. Fajne patenty, pochwalam tę ideę. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze boję się, gdzie jest granica manelarstwa. Łatwo ją przekroczyć :)
      Pozdrawiam również i życzę miłego weekendu (Tobie to fajnie nad morzem w ten upał!) ;)

      Usuń
  2. Ja na pewno zerwane klapki bym wyrzuciła.
    Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia zestawu z myszką :)
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję - wyrzuciłam myszkę z kompozycji. A Boni przecież też chciał mieć swój udział :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Prześliczna sukienka :) kwiaty teraz szalenie modne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A jeszcze te zestawienia kolorów... uwielbiam. Grzech byłoby się jej pozbyć :)

      Usuń