piątek, 31 lipca 2015

Śpieszę donieść :)



Nie raz korzystałam z informacji na innych blogach o dostawie ciekawych artykułów do różnych sklepów. To bardzo przydatne informacje (bo nie trzeba cały czas latać po mieście) 
i wiem, że wiele czytelniczek z nich korzysta. 
Czemu się wcale nie dziwię :) Dlatego dzisiaj podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami:

W sklepie Duka pojawiły się tak popularne ostatnio słoiki z uchem, nakrętką i rurką.
Nie dość, że ładnie wyglądają, to można w nich podawać różne napoje:

np. koktajl:



albo wodę z owocami i ziołami:



albo kompot:


Podejrzewam, że w zimie na ciepłe napoje też się taki słoik przyda :)
To bardzo praktyczny gadżet, szczególnie dla osób, 
które często spożywają napoje na tzw. wolnym powietrzu. 
Jeśli ktoś jeszcze ma słój z kranikiem - osy mu nie straszne :)
Dodam, że nakrętki były zielone i czerwone, przynajmniej u mnie.

W tym samym sklepie są też czarne rurki w białe gwiazdki - jedyne 9,90 zł za 20 sztuk:



A propos bezpieczeństwa, a właściwie zdrowia - ostatnio czytałam, że należy unikać desek do krojenia plastikowych (ponieważ rysują się, w rysach zbiera się brud i bakterie trudne do usunięcia itd). 
Podobno najlepsze są drewniane (zwłaszcza bambusowe) 
i ceramiczne lub szklane (ale na nich nie można tłuc mięsa).
Przeszukałam swoje zasoby i znalazłam ceramiczną deskę w bolesławieckie wzory.
 Sama nie wiem, ile ona ma lat. Ale bardzo dużo. 
Drugą, z ptaszkiem (w rzeczywistości jest dużo ładniejsza niż na zdjęciu) nabyłam w TK Maxx. 
Są teraz w przecenie.



A, i jeszcze w sklepach "Społem" pokazały się fajne zakręcane włoskie butelki. 
Także w atrakcyjnych cenach (6,90 zł - 0,4 l i 9,90 zł - litrowa). 
Mniejsza przyda się na smoothie, a w dużej wygodnie przechowamy wszelkie napoje w lodówce.





To tyle na dzisiaj. Obiecuję, że będę się z Wami co jakiś czas dzielić takimi informacjami.
Oczywiście, jeśli gadżety wybrane przeze mnie podobają się Wam :)

Pozdrawiam Elli


7 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy pokazałaś. Ja lubię takie informacje, bo można szybko zorientować się gdzie jest coś nowego, fajnego do kupienia.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie informacje i chętnie z nich korzystam. Tym razem to ja być może komuś pomogę :)
      Fajnie, że w sieci istnieje taka wymiana informacji :)

      Usuń
  2. Sklepy "Społem" to jeszcze gdzieś w Polsce takie funkcjonują?? W Zielonej Górze, w Poznaniu i we Wrocławiu (chyba, bo nie spotkałam) nie ma takowych ;-))) Były 30 lat temu i zniknęły wraz z komuną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - właśnie we Wrocławiu jest sieć sklepów Społem. Głównie spożywczych. Ale np. Dom Handlowy "Feniks" do takiej sieci należy (prawie cały) i mając kartę "Społem" możesz w nim korzystać z rabatów.
      Myślę, że jak się dobrze przyjrzysz, to zobaczysz te sklepy :)))

      Usuń
  3. O a ja myślałam że Społem już nie ma...
    Fajne nowości i w bardzo przystępnych cenach :) dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń