piątek, 4 września 2015

Przysługa za przysługę :)



Dzisiejszy post zamieszczam z lekkim poślizgiem z obiektywnych przyczyn. 
Nie chcę za dużo pisać, żeby nie zapeszać. 
Zdradzę tylko, że zrobiłam pierwszy mały krok w kierunku zmian w moim życiu. 
Dalsze kroki zależą od efektów tego pierwszego, a to okaże się za miesiąc.
W każdym bądź razie do tej pory doba była dla mnie za krótka, 
żeby zrealizować wszystkie zadania, więc dołożyłam sobie jeszcze jedno (ha, ha), 
które zajmuje mi 7-8 godzin od poniedziałku do piątku.
Niemniej jednak postaram się posty zamieszczać w miarę regularnie, 
więc zapraszam wszystkich do zaglądania tutaj :)


Dzisiaj będzie o przepięknym "hendmejdzie".
Tak jakoś mamy z przyjaciółką, że robimy sobie "przysługi i usługi" 
i nie chcemy za to od siebie pieniędzy.
A że każda z nas ma do czegoś talent, więc uszczęśliwiamy się nawzajem :)
Właśnie niedawno zostałam obdarowana przepiękną serwetą,
którą moja przyjaciółka własnoręcznie wyszyła :)
Takie cudo! 
I teraz jest moje :)




A jeszcze wcześniej dostałam od niej serwetki, tzw. śniadaniówki, 
z dyskretnym haftem w rogu.
Serwetek jest sześć!




Aż się boję ich używać - bo jak ktoś je poplami, to co?

Pozdrawiam - Elli


8 komentarzy:

  1. Wymiana talentów, piękna sprawa. Serwetka piękna. Powodzenia w kwestii zmian w życiu : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa taka wymiana tym co sie umie robić :) a dodatkowe zajęcia tylko uczą zorganizowania się czasowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to prawda. Ale na razie jestem w niesamowitej gonitwie :)

      Usuń
  3. Świetna sprawa taka wymiana przysług. Serwety śliczne i rozumiem strach Twój strach przed plamami. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chęć cieszenia się pięknymi rzeczami jest chyba silniejsza niż obawy przed zaplamieniem.
      W końcu mamy te cuda, żeby się nimi cieszyć i z nich korzystać, a nie trzymać w szufladzie, prawda?

      Usuń
  4. Ela trzymam kciuki za zmiany na lepsze :-)
    Mam nadzieję ze i tak będzie można regularnie do Ciebie zaglądać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Postaram się, żeby postów nie było mniej, niż do tej pory. Zaglądaj regularnie - zapraszam serdecznie :)
      I dzięki za kciuki :)

      Usuń