poniedziałek, 21 grudnia 2015

Coraz bliżej Święta...



...a ja jakoś nie mogę złapać tego przedświątecznego rytmu.
Nie wiem, czy to ze względu na tę mało świąteczną pogodę,
czy też ze względu na zmęczenie innymi projektami 
(które są już zakończone i które wkrótce pokażę),
czy może z powodu głowy zaprzątniętej zupełnie innym, 
bardzo ważnym dla mnie problemem.

Próbuję się przywołać do porządku, tym bardziej, że Wigilia będzie u nas. 
Pojawiły się świąteczne dekoracje:






Na jedynej pustej ścianie powiesiłam napis z KIK-a, bardzo ładnie wypełnił to miejsce:




Pojawiły się też zielone gałązki:



Ubrałam też choinkę. 
Te piękne bombki kupiłam w zeszłym roku po świętach za ułamek poprzedniej ceny. To świetny sposób na ładne, choć drogie dekoracje - na kolejne święta są jak znalazł :)





Przywołuję atmosferę zimową, jak mogę 
- poprzez poszewki z futerka, polaru, z motywem zwierząt.
A tu śniegu ani widu, ani słychu:





Biorę się do roboty - dzisiaj mam w planie upiec kruche ciasteczka. 
Reszta rozpisana w check-liście, którą sporządziłam na tę okoliczność. 
Czegoś muszę się trzymać :)
Całe szczęście, że w tamtym roku wykonałam sporo dekoracji świątecznych, 
które teraz mogę wykorzystać. 
Jeśli chcecie sobie przypomnieć moje wpisy zeszłoroczne, 
to zapraszam do przeczytania postów z listopada i grudnia 2014, 
jak choćby TEGO.

Tymczasem życzę wszystkim przyjemnych prac przedświątecznych i udanych zakupów :)

Elli


8 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne te dekoracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduchy mnie oczarowały, a ta w choineczki szczególnie.Boska jest ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną taką mam jeszcze w moim sklepiku - Q-ferku. Więc, jak jesteś zainteresowana, to daj znać :)

      Usuń
  3. Ale piekne dekoracje - podobają mi się zwłaszcza te porcelanowe(?) domki i aniołki - są piekne w sej prostocie - gdzie je dorwałaś? W połączeniu z szyszkami - moimi ulubionymi - wglądają super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domki małe - w zeszłym roku Empik, domek duży przywiozłam z wakacji nad morzem, aniołki - w zeszłym roku Duka.
      Cieszę się, że podobają Ci się moje dekoracje :)
      Pozdrawiam!

      Usuń