piątek, 4 grudnia 2015

Apel w sprawie prezentów świątecznych :)


Tak, chciałam zaapelować do wszystkich:
Żebyśmy w tej gonitwie przedświątecznej, w pogoni za prezentami pomyśleli przede wszystkim 
o polskim przemyśle, a w szczególności o polskich rękodzielnikach.
Zapraszam oczywiście do swojego Q-FERKA :)
ale także do koleżanek z innych blogów. 
Naprawdę można tam trafić lub zamówić przepiękne rzeczy.
A na pewno macie gwarancję, że będą to wyroby jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne 
(nie to, co ta chińska masówka).
Poza tym będzie nam w Polsce lepiej, gdy będziemy się nawzajem wspierali :)
Pomyślcie o tym!

A co ja proponuję?
Myśląc o tegorocznych dekoracjach wpadłam na pomysł oprawienia ich w ramki.
Przy obecnej modzie na grafiki, plakaty, zdjęcia, każdy ma w domu miejsce do ich eksponowania.
Z okazji świąt można taką ekspozycję np. na półce zmienić na bardziej świąteczną.
Zaczęłam nieśmiało od dzwoneczka:


Efekt mi się spodobał, więc następny był ptaszek. 
Dodam tylko, że obrazki są materiałowe :)




Potem była tkanina z ostrokrzewem. 
I przypomniało mi się, że mam też z tego materiału przepiękne ściereczki:





Haftowany Mikołaj też został oprawiony, 
a towarzyszą mu urocze woreczki na prezenty:






Woreczki prezentowe są też w innym wydaniu, 
a do tego świąteczna poszewka na poduszkę:







A jak jesteśmy przy świątecznych poszewkach - to mam jeszcze takie:




I w zimowych szarościach też chciała zapozować poszewka w choinki:




I jeszcze mój ulubiony obrazek z krasnalem 
i przepiękna poszewka z tym samym motywem:



Zapraszam do Q-FERKA, bo sporo z tych rzeczy tam znajdziecie :)

Elli


7 komentarzy: