czwartek, 31 grudnia 2015

Na Nowy Rok!


Mija kolejny rok - wszyscy mamy wrażenie, że czas przyspiesza...
Na wielu blogach czytamy podsumowania, plany na kolejny rok.
A ja?
Nie lubię podsumowań, nawet tych bardzo dobrych (uraz z korporacji?).

Plany? Uważam, że można je mieć.
Natomiast należy mieć MARZENIA :)
I tego będę się trzymać :)

źródło - Pinterest

A tak konkretnie - na pewno muszę zrobić listę rzeczy rozpoczętych. 
Mam takich sporo. 
Nie żebym miała jakiś słomiany zapał do swoich prac, 
tylko zdarzało się, że coś trzeba było odłożyć, 
bo wpadały inne, ważniejsze lub pilniejsze lub większe projekty. 
I tak się trochę nazbierało. O niektórych prawdę mówiąc zapomniałam. 
A nie lubię rzeczy niedokończonych. 
I to nie jest postanowienie czy zadanie noworoczne. 
Po prostu kolejne zadanie do wykonania :)

źródlo - Pinterest


Miłej nocy Sylwestrowej w miłym towarzystwie wszystkim życzę!
I zapraszam już wkrótce (będą kolejne metamorfozy!)

Do Siego - Elli


4 komentarze:

  1. To nie uraz z korporacji to wrodzona lub nabyta ekonomia .Bilans roczny musi się zgadzać.To zaleta .Dlatego Twoje prace powinny być dokończone bo nie zasługują na zmarnowanie lub zapomnienie.Jestem Twoim fanem bo za każdym razem jesteś w stanie mnie zaskoczyć swoim pozytywnym widzeniem świata , dlatego z niecierpliwością będę czekać na dokończenie tych niedokończonych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nowina w nowym roku - mam swojego fana!!!
      To miłe :) I to, że jestem w stanie za każdym razem zaskoczyć - też :)
      Sądziłam, że jestem przewidywalna.

      Usuń
  2. Wszytskiego dobrego w tym roku!

    OdpowiedzUsuń