poniedziałek, 15 lutego 2016

Zainspirowana świąteczną dekoracją...



Przedstawiam Wam dzisiaj nową. prostą dekorację ścienną. 
Ale po kolei:


Wiem - zdjęcie poniżej jest bardzo nie na czasie, ale już wyjaśniam :)


Tę świąteczną dekorację zdjęłam jako ostatnią.
A to dlatego, że fajnie mi wypełniła pustą ścianę w małym pokoju.
Postanowiłam powiesić w tym miejscu coś w tym stylu i tej samej wielkości.
Rozejrzałam się po swoich skarbach i znalazłam drewnianą rzeźbioną deseczkę
(chyba kiedyś służyła jako podstawka pod nuty, ale nie jestem pewna).


Na szczęście miała możliwość powieszenia :)


Ma także możliwość zaczepienia wiszących ozdób :)




Czegóż chcieć więcej?
Trochę sznurka, koralików, zawieszek
i oto moja nowa dekoracja gotowa!

A jak Wam się podoba?
Elli


8 komentarzy:

  1. Niebanalnie, a jak latwo zmienic i stworzyc cos na zupelnie inny dzien i inna okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę deseczkę mam już jakiś czas i nie miałam na nią pomysłu. A tu proszę, błysk inspiracji - i jest!

      Usuń
  2. Świetne! Niespotykane i eleganckie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. O z tą desezką mi się najbardziej podobają :) Koraliki wyglądają extra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem sami nie wiemy, jakie skarby posiadamy w domu :)

      Usuń