piątek, 19 lutego 2016

Inne krzesło



Dzisiejsze krzesło przyciągnęło moją uwagę nietypowym kształtem.
Podobno takie były stosowane w niemieckich szkołach.
I faktycznie ostatnio często takie widzę na pchlich targach, ale malutkie, dziecięcych rozmiarów.
A to ma rozmiary dorosłe (może było przeznaczone do starszych klas?).
W każdym bądź razie świetnie będzie się nadawało do biurka.



Tak wyglądało przed malowaniem.
Niestety, były ślady intensywnego użytkowania (oszczędzę Wam detali i zbliżeń).



Biurko dopiero się robi, więc gdy zestaw będzie skończony, 
krzesło pojawi się na blogu ponownie :)




Bardzo przypadło mi do gustu wgłębienie na siedzisku, 
wygięte oparcie i bardzo stabilne nogi.
Muszę przyznać, że jest bardzo wygodne :) 
A teraz także ładne.

Elli

PS. Poszperałam w necie i natrafiłam na serię Casala dla dzieci. To jest ten styl.
A może ja mam Casalę i o tym nie wiem? :)

8 komentarzy:

  1. Piękne!!! Z niecierpliwością czekam na zdjęcia z biurkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie niebawem :)

      Usuń
  2. Od razu inne krzeselko :) az chialoby sie usiasc skoro tak zachwalasz jego zalety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne jest, nawet przed malowaniem boskie było, świetny design

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i jak już jest białe to jest EXTRA :) Ja wolę białe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To krzesło jest przecudowne, już nie mogę się doczekać pełnego zestawu z biurkiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. To krzesło jest przecudowne, już nie mogę się doczekać pełnego zestawu z biurkiem.

    OdpowiedzUsuń