piątek, 12 lutego 2016

Głowa jelenia nad sedesem - tego jeszcze nie było!



Kto jest z Wrocławia lub okolic, ten wie, że jesienią na Bielanach Wrocławskich 
została otwarta nowa wielka galeria handlowa "Aleja Bielany".
Nie wiem tylko, czy każdy, kto wie, korzystał już z WC w tej galerii.
Wchodzę do kabiny, a tu głowa jelenia! 
Albo raczej łosia - sądząc po rogach.
Oniemiałam! 
Taki dizajn???
Fantazji i odwagi projektantowi nie brakowało!




A może takie są trendy, a ja nic nie wiem :)
Bo trzeba przyznać, że łazienka jest zrobiona bardzo "na czasie". 
I jest bardzo ładna. 
Na zdjęciach może tego nie widać - wiadomo, jakie tam jest oświetlenie.


Tylne ściany w kabinach i blat w części umywalkowej obłożone są kaflami drewnopodobnymi.


Na pozostałych ścianach są płytki heksagonalne - ponoć bardzo trendy :)



No i te dizajnerskie lustra! Wiem, że niejedna z blogerek o takich marzy :)


Pasy grube i solidne. Każde lustro ma trzy pasy, trzy klamry.


Jak ktoś nie ma pomysłu na łazienkę, to może się zainspirować :)
Pytałam męża, czy w męskiej części też są głowy jelenia.
Potwierdził, że są. Ale nie w kabinach. Są nad lustrami. 
Może męskich kabinach budziłyby większe kontrowersje niż w damskich? :)

Elli


8 komentarzy:

  1. Jest pięknie - i pomyśłałby kto że taka galeria a tu taka niespodzianka :) Plastry miodu to świetny pomysł. Urzekła mnie ta łazienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że kiedyś, kiedyś... człowiek na mieście na zakupach nie miał się gdzie załatwić :(
      A teraz takie łazienki!

      Usuń
  2. Też oniemiałam na widok rogów, ale całość robi wrażenie, zwłaszcza lustra. Może te pasy jakoś Cię zainspirują i stworzysz coś nowego. Czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Dana, inspiracji i pomysłów to ja mam tyle, że nie wiem, czy mi sił i życia starczy :)

      Usuń
  3. Jaaa, super.Uwielbiam takie niestandardowe rozwiązania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że projektant osiągnął zamierzony efekt :)

      Usuń
  4. Nawet fajnie to wygląda, bo głowa nie jest wypchana. Po prostu przejęła funkcję zwykłej ozdoby. Czemu by nie zadbać o design łazienki pod tym względem? Tam też można wyrażać własną artystyczną duszę... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jak najbardziej "za"! Jeśli miejsca publiczne będą tak zaprojektowane, my - "lud" będziemy mieli okazję oswajać się z dobrym dizajnem.

      Usuń