wtorek, 22 marca 2016

Black & white - trend tegorocznych świąt?



Wczoraj było malowanie na biało - dzisiaj jest malowanie na czarno :)
Innego rodzaju patera - nie była tak brzydka, jak wczorajsza,
ale czegoś jej brakowało. 
Niby srebrne pasuje do bieli, czerni i szarości,
ale moim zdaniem w czarnym kolorze zdecydowanie bardziej jej do twarzy.



Przemalowałam ją na czarny połysk. 
Przy okazji kolory zmieniły też dwa kamienne jaja.
Z wrażenia dostały kropek :)



Zastanawiałam się, czy wszystkie kamienne jaja tak pomalować, 
bo w nowych kolorach pięknie się na tym półmisku prezentują.
Ale ostatecznie zostawiłam tę decyzję na przyszły rok.



Tymczasem mam przecież biało-czarną wersję jaj z Lidla :)






Oby tylko sprawdziły się prognozy pogody na Święta :)
Te, że będzie ciepło - oczywiście!
Elli



10 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki ten trend. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś nie mogę się przekonać do czarnych jaj. Białe owszem, bo takie występują też w naturze. Czarne mi jednak nie podchodzą. Chociaż u Ciebie wyglądają pięknie.
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, ale nie musisz malować na czarno jajek przeznaczonych do spożycia. Spróbuj tym kolorem potraktować sztuczne jaja, te które są tylko do dekoracji. Zobaczysz, że Cie przekonają :)
      A jak nie, to trudno - każdy ma prawo do własnych upodobań :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. A mnie czarne pisanki przypadły do gustu. Są takie "stylowe".

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaja z Lidla są genialne :) Ale jednak wolę pastelowe Święta Wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej świętowałabym przez kilka dni, a każdego dnia byłoby inne nakrycie stołu, tzn. w innym stylu i kolorystyce. Tak wiele mi się podoba...

      Usuń
  5. Cudowny połysk uzyskałaś .Uwielbiam czarno białe jaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile tu ciekawych jajuszek ! Nie wiem które lepsze - oczywiście jaram się tymi czarno - białymi :) Ps nie wiedziałam że w Lidlu takie skarby są. Nigdy jakoś tam nie mam po drodze...

    Niech Cię Pan błogosławi i strzeże.
    Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad Tobą,
    niech Cię obdarzy swą łaską.
    Niech zwróci ku tobie oblicze swoje
    i niech Cię obdarzy pokojem
    Radosnych Świąt w gronie rodzinnym życzy Pani KoModa!

    OdpowiedzUsuń