środa, 16 marca 2016

Stara waga i forma na babkę z pchlego targu



Ciekawe, czy ktoś na wczorajszych zdjęciach dostrzegł fragmenty tych skarbów.
Wszystkie trzy przedmioty pozujące do zdjęcia poniżej 
są łupami z ostatniej niedzieli (z pchlego targu):


O ile bez cienia wątpliwości dzbanuszek potraktuję użytkowo, 
wagę dekoracyjnie,
to co do formy na babę mam wątpliwości.


Kupiłam ją z myślą o powieszeniu na ścianie w Oazie, 
ale moi panowie chcą, żebym upiekła w niej babę na święta.
"Bo będzie pięęęęękna"
Formę wyszorowałam, odtłuściłam, zdezynfekowałam i się łamię.
Nie wiem, czy w takim używanym starociu mogę coś robić do jedzenia.
Mam wątpliwości.






Waga jest stara, odrapana, ale bardzo fotogeniczna :) Prawda?

Elli



8 komentarzy:

  1. Forma na babkę obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A im dłużej się na nią patrzy, tym jest ładniejsza :)
      Trafiło mi się niesamowicie.

      Usuń
  2. Ja bym upiekła na próbę, toż ona jest piękna. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się przełamię i tak zrobię :)

      Usuń
  3. Cudne łupy :) waga po prostu OBŁĘDNA!!!!!! Gdzie Ty kochana takie łupy zbierasz????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu jest taki targ we Młynie. Najchętniej bym tam była co niedzielę, ale mam daleko i kiepski dojazd. Dlatego jeżdżę czasem z mężem, jak on ma czas i ochotę. Na szczęście on też lubi te klimaty :)

      Usuń
  4. Cudne zdobycze Coś te wagi obdrapane ostatnio się pojawiają ;-) Po takim wymyciu ja bym zaryzykowała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Twoja waga i tak jest bardziej oryginalna :) A mi ten odrapaniec będzie służył za rekwizyt do zdjęć.

      Usuń