poniedziałek, 7 marca 2016

Niebieski pokój cz.II - kącik toaletkowy



W przedostatnim poście prezentowałam Wam kącik komputerowy w Oazie.
Wspomniałam tam o starej, ale wciąż ładnej tapecie.
Tą właśnie tapetą sugerowałam się przy urządzaniu tego pokoju. 
Szukałam czegoś na przeciwległą ścianę (zupełnie pustą). 
Czegoś, co zapełniłoby ją, ale nie byłoby nachalne.
Przyznam szczerze, że nie było łatwo trafić na odpowiedni odcień, 
który pasowałby do tamtej szaro-niebieskiej tapety.
Zastanawiałam się nad tapetą w stare dechy z niebieskim nalotem.
Pasowałaby kolorystycznie, ale była zbyt wyrazista, zdominowałaby ten pokój.
Aż trafiłam na kwiaty i ptaki biało-czarne na bardzo jasnym błękitnym tle.
To było to! A jaka cena! 10 zł za rolkę!




Na fragmencie ściany okiennej powiesiłam obrazy: akwarelę i temperę:






A na przeciwko stolika komputerowego znalazła się moja toaletka 
zrobiona jakiś czas temu 
z myślą o takim właśnie kąciku do malowania
(kto nie pamięta, jak wyglądała wcześniej,
może zajrzeć TUTAJ):


Przy niej znalazł swoje docelowe miejsce taborecik, 
który W TYM POŚCIE otrzymał trzecie życie:




Nowa tapicerka wpasowała się tutaj idealnie:



Drewniany blat toaletki też moim zdaniem nadaje temu wnętrzu wyrazu:



Pod oknem była wolna przestrzeń.
Zamieściłam tam półki, które były w garażu (oczywiście odmalowałam je),
A na nich znalazły swoje miejsce moje ulubione czasopisma:



Jak widzicie, zagospodarowuję ten pokój tym, co mam.
Założenie jest takie, że przy jak najmniejszych kosztach ma być w miarę ciekawy efekt.
Jak na razie idzie dobrze. 
Wkrótce będzie "before & after" i podsumowanie wydatków.
Zapraszam!

Elli




7 komentarzy:

  1. Nie wiem od czego zacząć... Po prostu CUDOWNIE!!! Tapeta przepiękna! Urzekły mnie te ptaszynki :) biała toaletka wygląda prześlicznie z naturalnym, drewnianym blatem i ta tapicerka... Oj Kochana... Kącik zagospodarowany idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tapeta w rzeczywistości jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciach.
      Przedtem ten pokój był graciarnią, a teraz będzie moim ulubionym :)

      Usuń
  2. Dawno do ciebie nie zaglądałam, a tu proszę - tyle ciekawych rzecz się dzieje!
    Piękny pokoik. Czekam, aż pokażesz cały, a nie tylko kąciki :)
    A toaletka i taborecik jeszcze bardziej wypiękniały na tle nowej tapety.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tylko nie wiem, kto wydał taką pozytywną opinię....

      Usuń
    2. Oj, sorry, zapomniałam się podpisać :)
      Monia

      Usuń
  3. Najlepszy taborecik. Jest obity w ciekawy materiał - całość ze sobą gra i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Materiał na taboreciku jest obłędny. Żałuję tylko, że taki niewielki jego skrawek trafiłam w sh. Ale lepsze to, niż nic :)

    OdpowiedzUsuń