środa, 23 marca 2016

Marmurowe i drewniane jaja



Obfitość jaj wszelkie maści u mnie w tym roku :)
Prezentowałam już jaja przepiórcze, jaja plastikowe (białe z czarnymi wzorkami), 
jaja z kamienia malowane na czarno i na biało.
Dzisiaj kolej na jaja marmurowe 
(kupiłam je ze dwa lata temu w Nanu Nana, parę złotych za sztukę) 
oraz drewniane, które zakupiłam po 2 złote podczas wyjazdu wakacyjnego 
nad morze z myślą "na Wielkanoc będą jak znalazł".







Drewniane jajeczka były są z surowego drewna, tylko oszlifowane.
Część z nich zaolejowałam, a część przetarłam ciemnym woskiem.
Jedną warstwą, więc różnica niewielka. Szczególnie na zdjęciach.
Może pokuszę się o jeszcze jedną warstwę wosku :)






Właśnie przed chwilą na blogu Oli Zebry (TUTAJ) 
zobaczyłam drewniane jaja ozdobione perliczymi piórkami i przewiązane sznureczkiem. 
Świetnie to wygląda, chyba odgapię :)

Pozdrawiam - Elli



7 komentarzy:

  1. Marmurowe i naturalnie drewniane przecudne. Prezentują się niezwykle elegancko. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tę różnorodność - każdy może znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądają te marmurkowe jakjeczka w towarzystwie przecudnych szarych króliczków!!!! Drewniane również są śliczne. Uwielbiam drewniane dodatki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marmurowe są fajne, mają taki interesujący kolor.
    A drewniane też są zgrabne - ja następnym razem jak będę gdzieś na wycieczce też pomyślę o dekoracjach na zaśkę.

    OdpowiedzUsuń