piątek, 18 marca 2016

Drób przemalowany



Rok temu w pobliskim markecie dojrzałam takie oto figurki:


Podobał mi się ich kształt, ale kolor i cena zdecydowanie - nie.
Nie miały specjalnego wzięcia. Więc po świętach dalej stały na półkach.
Stały też przed Bożym Narodzeniem. I po. 
Według mnie była to rozsądna pora, żeby je przecenić.
Ale nic z tego.
W końcu się doczekałam - teraz przed świętami Wielkanocnymi. 
Przecenione o 70%.
Gdzie tu sens, gdzie logika? Nie mówiąc o zasadach ekonomii.
Ale ja się ucieszyłam i przygarnęłam parkę. 
Z myślą o przemalowaniu oczywiście.
Dostały białą barwę.
Wczoraj patrzę, a tam na półce sklepowej stoi jeden, ostatni kogucik.
Szkoda mi się go zrobiło, więc wzięłam oczywiście i oczywiście przemalowałam.
Awansował na "czarnego koguta"  w moim stadku.






W Lidlu natomiast trafiłam urocze białe jajka z czarnymi dekoracjami - piórka, motylki, koguty.
Już zdobią białe gałązki  i stanowią fajne tło dla mojego "drobiu".



Pozdrawiam przedświątecznie :)
Elli




13 komentarzy:

  1. Ela,tam gdzie kogucik i kurka ma oczka,przyklej kółeczko świecące ,w formie brokacika-będzie weselej.Ogólnie pomysł fantastyczny ,bardzo mi się podoba :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, to właśnie tak ma być - nieoczywiste :)
      Więc żadnych oczek nie będzie.

      Usuń
  2. Cudnie to zrobiłaś. Cierpliwość została nagrodzona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A co do cierpliwości - w tym sklepie jest parę ładnych rzeczy bożonarodzeniowych, które na razie przecenili o 2-3 zł. Czekam na większe przeceny, pewnie doczekam się przed kolejnymi świętami.

      Usuń
  3. Super :-) Faza black&white ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie - faza! Bo na tym nie koniec. Jeszcze będzie coś białego i coś czarnego :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wszystko razem wygląda świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :-) drób w nowym kolorze wygląda przepięknie!!!!! Idealnie wpasował się w otoczenie :) Nie myślałam, że tak fajnie będzie to wyglądało :)
    Jakich farbek użyłaś do metamorfozy???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceramikę maluję sprayami. Żeby uzyskać ceramiczny efekt, wybieram te z połyskiem. Natomiast przedmioty plastykowe i metalowe maluję sprayami matowymi. Wyglądają ciekawiej. Są też spraye satynowe, ale to już musisz sama przetestować, jaki efekt końcowy najbardziej Ci odpowiada :) Powodzenia!

      Usuń
    2. Czarny kogucik tym razem był pomalowany na mat :)

      Usuń
  6. Przepiękne dekoracje świąteczne, uwielbiam takie czarno białe zestawienia. Jajka z Lidla mi się podobają- w tym roku zakupione? Pozdrawiam Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń