czwartek, 22 września 2016

Czy chcemy, czy nie - jesień nadeszła



Od dzisiaj mamy astronomiczną jesień, co czuć po bardzo chłodnych porankach 
(chociaż w dzień słońce potrafi jeszcze przygrzać).
Zaczynamy sięgać po cieplejsze ubrania i buty,
zaczynamy też (bardziej lub mniej świadomie) sięgać po jesienne dekoracje.



Jakoś tak chętniej wyjmujemy na wierzch rudości i brązy,
bardziej nam się podobają drewniane elementy,
nie mówiąc o szyszkach, kasztanach, orzechach itp.
Wszystko to coraz śmielej pojawia się na blogach.


Mój Bonifacy wygrzewa się w jesiennym słońcu 
(aż łapę wyciągnął d przodu z zadowolenia).
Mnie też ten nastrój jesienny dopada,
więc pomimo totalnego braku czasu,
nie mogłam powstrzymać się przed zrobieniem fotek:


jesiennych jabłek,




jesiennych hortensji,




jesiennych dyń...

i wspomnianych "naturalnych dekoracji":





I żeby nie było, że ja już teraz będę tylko o jesieni, 
pochwalę się, że właśnie wróciłam z giełdy staroci, 
na której nabyłam obrazek z sikorkami (z myślą o ZIMIE!):




Obrazek bardzo brudny i wyglądał na ucięty po bokach, 
ale na szczęście okazało się, że się tylko poluzował i przekrzywił. 
Już go rozbroiłam, jest wszystko ok., zaraz go wyczyszczę.



Zakupiłam też miech z drewna i skóry naturalnej - to z myślą o LECIE! (grilu).
Co Wy na to? Niezły mam rozmach czasowy w swoich planach, prawda? :)

Elli



10 komentarzy:

  1. pozdrawiam -w jednym czasie wszystkie pory roku -jak dzwoneczek? Już przemalowany ?
    :) :) :) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. :) a ja się cieszę :) uwielbiam jesienne rudości, brązy i naturalne ozdoby :) Za rok znowu będzie lato :)
    Obrazek z sikorkami piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jesienią lubię te kolory. Ale właśnie jesienią :)

      Usuń
  3. Piękne dynie ozdobne i sóweczka się też znalazła :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, jesień już z nami... Marzy mi się zupa krem z dyni, jaką robiłam w ubiegłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie gotowałam z dyni. Chyba czas najwyższy spróbować :)

      Usuń
  5. Piękne ujęcia... tak sobie myślę, że każda pora roku coś w sobie ma... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Trzeba się dopatrywać pozytywów.

      Usuń