piątek, 2 września 2016

Nowinki w Kik-u



Bardzo lubię połączenie jasnego drewna z kolorem szarym.
Dlatego świeczniki w tych kolorach od razu zwróciły moją uwagę.


Ładnie zapakowane, nadają się na prezent 
- wystarczy tylko odciąć metkę (wstążeczka już jest).


Po odpakowaniu prezentują się bardzo ładnie.
I chyba już wiem, gdzie będą mi pasować :)




Zastanawiam się tylko, czy zostawić te sznureczki. 
Dla mnie to trochę zbyt rustykalnie.
Wolałabym loftowo. 
No właśnie - pojawiła się w Kik-u seria "loft", 
czyli różne drobiazgi z poszarzanego drewna, 
z czarnymi napisami i pieczęciami, wykończone metalem.
Nawet zastanawiałam się nad skrzyneczką, 
ale już nie mam gdzie trzymać tych cudeniek.





Są też dekoracje jesienne - tak, tak, jesień tuż, tuż :)
I (o dziwo) nie tylko pstrokate (pomarańczowe, zielone, żółte) sztuczności,
lecz dużo elementów drewnianych, papierowych, ceramicznych.



Zawieszka w formie sówki przywita jesień.
Ale mam już pomysł, jak inaczej ją wykorzystać.
Na razie cicho, sza...



Różnego rodzaju zawieszek (listki, zwierzaczki itp) jest sporo.
Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Bo w tym roku w tym sklepie postawiono na naturę.
Mi się to podoba :) A Wam?

Elli


PS. Kik nie zapłacił mi za tego posta. Po prostu chętnie korzystam z relacji zakupowych innych blogerek, więc czuję się zobowiązana także przekazać nowinki :)




14 komentarzy:

  1. KiK Kunde ist Koenig klient nasz Pan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że nazwa pochodzi od tego skrótu.

      Usuń
  2. Bardzo ładne no i sóweczka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, sóweczka - ciągnie swój do swojego :)
      Były jeszcze sówki białe porcelanowe, urzekające w swej prostocie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Skrzynki skradły moje serce. Muszę je mieć! Zastanawiam się też nad listkami. Koniecznie muszę się wybrać do tego sklepu. Dzieki za podpowiedź!
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na pewno znajdziesz coś dla siebie. Czasem wystarczy drobiazg, a cieszy :)

      Usuń
  4. Oj muszę koniecznie tam się wybrać!!! Uwielbiam takie naturalne dekoracje! I ta urocza sówka :) dziękuję za posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Tak jak wspominałam, też chętnie korzystam z podpowiedzi innych blogerek. Bo przecież nie sposób stale odwiedzać wszystkie sklepy, żeby wiedzieć co gdzie jest nowego i fajnego.

      Usuń
  5. Odkąd odkryłam, że mam już blisko KIKa to jestem szczęśliwa. Co prawda nie miałam jeszcze zbyt dużo czasu by tam się powałęsać, ale może jutro... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do odwiedzin, tym bardziej, że wizyta w tym sklepie nie zajmie Ci zbyt dużo czasu, nie są to jakieś olbrzymie ilości towaru :) Natomiast asortyment dosyć często się zmienia, więc warto co jakiś czas zaglądać.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Bardzo lubię ten sklep, można wypatrzeć bardzo fajne drobiazgi do domu. Dziękuję za info :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha mnie też biedra i pepco nie płaci... :( nie wiem czemu ;)
    Ale i tak lubię tam robić zakupy - tak jak Ty zawsze znajdę tam coś fajnego :) Tak jak Ty w Kiku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja się tak na wszelki wypadek usprawiedliwiałam :) Bo to różnie bywa...

      Usuń