czwartek, 8 września 2016

Łazienkowe inspiracje



Pozostaję w temacie łazienek. 
Ostatnio sporo postów na ten temat na moim blogu.
Ale uważam, że inspiracji nigdy nie za wiele.
Może niektórzy pamiętają mój szok 
po zobaczeniu łazienki w wielkiej galerii handlowej.
Szok był spowodowany głową jelenia nad sedesem.
Ale nie tylko, łazienka była zaprojektowana jak do hotelu, 
a nie jako publiczna toaleta.
Byłam pełna podziwu, że ktoś się tak postarał :)
A ostatnio w tej samej galerii trafiłam do innej łazienki.
I dopiero była zdziwiona!
Myślałam, że wszystkie łazienki są takie same lub podobne 
(czyli mają głowy różnych rogaczy).
A tu nic z tych rzeczy - zupełnie inny styl, inne wrażenie:


Największe wrażenie po wejściu robi olbrzymia lampa z mnóstwem żarówek.


Lampa ta odbija się w wielkim lustrze - powstaje złudzenie dwóch lamp.


No i romby na ścianach, romby odbijające się w lustrze.
Do tego czarne blaty.
Muszę przyznać, że po wejściu wymsknęło mi się: wow!


I dla przypomnienia poniżej zdjęcia łazienki z rogaczami :)






Więcej o tej łazience znajdziecie TUTAJ

Ciekawa jestem, która wersja Wam się bardziej podoba :)
Ta w beżach, czy biało-czarna?

Elli




6 komentarzy:

  1. Bardziej podoba mi się czarno-biała łazienka. Chociaż jak się przyglądam tej beżowej, zaczynam dostrzegać pewne smaczki. W sumie wszystko zależy od upodobań. Fajne inspiracje.
    Pozdrawiam!
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi - nie należy ślepo gonić za modą, tylko kierować się własnym gustem i upodobaniami :)

      Usuń
  2. Dla mnie zdecydowanie brązy i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ale obydwie traktowałabym wyłącznie jako inspirację :)

      Usuń