poniedziałek, 26 września 2016

"Drewniana" aranżacja stołu



Po napisaniu poprzedniego posta przyjrzałam się bardziej drewnianym elementom dekoracyjnym 
(których ostatnio trochę się nazbierało).
I w ten sposób wyszła mi całkiem ciekawa aranżacja stołu.
Można ją nazwać "drewnianą", można jesienną lub naturalną - jak kto woli :)













Drewnianego plastra użyłam jako podstawki, do tego drewniana miseczka i drewniany kieliszek na jajka (trafione na pchlim targu).
Całości uzupełniają sztućce z drewnianymi rączkami.
A Wy lubicie takie naturalne elementy? :)

Elli



13 komentarzy:

  1. :) przepiękna jesienna aranżacja!!! Uwielbiam naturalne dodatki a drewniana podstawka cudowna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się zastanawiam, jak je rozsądnie wykorzystać w mieszkaniu - tak, żeby podkreślić ich urok :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię :) choć jak dla mnie zbyt ciemne, wolę jaśniejsze drewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w zanadrzu także aranżację z jasnego drewna - z pewnością pokażę!

      Usuń
  3. Piękna, naturalna i jesienna dekoracja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna aranżacja stołu! Po prostu nie mogę się napatrzeć. Jedzenie obiadów z tak oryginalnej zastawy zamieni się w prawdziwą ucztę, jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój syn twierdzi, że jedzenie z białego talerza nie jest żadną przyjemnością. On uwielbia kolor na stole :)

      Usuń
  5. Witaj! Bardzo lubie drewniane rzeczy. Super wygladaja :) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się poszczególne elementy, np. drewniana podstawka czy kieliszek na jajka, ale tyle drewna w jednym miejscu, to dla mnie troche za dużo. Rozumiem, ze chciałaś pokazać, że te rzeczy można ze sobą zestawiać.
    Pozdrawiam cieplutko - Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemne pracy. I zazdroszczę takiego cuda w domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. CZeść Ela -mi się kojarzy to ze średniowieczem i z ,,KRZYŻAKAMI"
    aLE POMYSŁ JAK ZAWSZE ZAJEFAJNY-POZDRAWIAM SERDECZNIE

    Pomyśl coś o aranżacji dzwoneczków -pod kątem BOŻEGO NARODZENIA- najwyższy czas !!!!!!!!!!!
    Sylwia B.

    OdpowiedzUsuń