czwartek, 21 lipca 2016

Kolorowe kwiaty




Jakiś czas temu prezentowałam na blogu sesję kwiatową,
zwracając uwagę, że to wdzięczny obiekt do zdjęć, 
bo się nie rusza, bo nie narzeka, że brzydko wyszedł itd.
(można sobie przypomnieć klikając TUTAJ).
W jednym z komentarzy padło pytanie, czy ja lubię tylko białe kwiaty.
Faktycznie na prezentowanych zdjęciach było bardzo monochromatycznie.
Owszem lubię białe kwiaty szczególnie, ale nie tylko.
Lubię wszystkie, bo czyż wszystkie nie są piękne?
Dzisiaj więc u mnie kolorowa sesja :)





















No i tym sposobem czerwono-różowo zrobiło się dzisiaj :)
W takim też kolorowym nastroju pozdrawiam Was serdecznie :)
Elli



8 komentarzy:

  1. Piękne alstromerie i goździki z liliami również :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiałabym wybrać, które najbardziej mi się podobają :)

      Usuń
  2. Zapomniałaś o różach,te lubi dawać Daruś,pozdrawiam,:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem dał takie, jakie są na zdjęciach :)

      Usuń
  3. Tak. Kolorowe też mi się podobają. I na pewno obłędnie pachną. Niezła zabawę miałaś. 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa świetna, co widać po ilości zdjęć. A to tylko część z nich :)

      Usuń
  4. Ja ostatnio zakochałam się w goździkach, Twoje też przykuły moją uwagę, są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są piękne - goździki także :)

      Usuń